środa, 25 marca 2020



"W labiryncie" Donato Carrisi 8/10

Od samego początku wiedziałam, że ta książka będzie dla mnie. Już po samym opisie można stwierdzić, że to będzie dobra historia. Niesamowicie wciągająca i pełna niespodzianek fabuła. Zagadki, tajemnice, zaskakujące zwroty akcji. Gdy już myślisz, że wiesz kto za to wszystko odpowiada, autor potrafi jednym zdaniem zmienić cały nasz pogląd na książkę. Cała intryga i napięcie jest odczuwalne z każdym nowym rozdziałem. Historia prowadzona jest dwutorowo. Od strony odnalezionej po kilkunastu latach Samanthy i detektywa, Bruna Genko, który kiedyś obiecał rodzicom zaginionej, że ją odnajdzie. Przerażająca historia, która ukazuję chory umysł człowieka. Autor pokazuje nam, że z pozoru zwykły człowiek, nasz mąż, syn czy sąsiad, może skrywać mroczną i przerażającą tajemnicę. Co do zakończenia - jest rewelacyjne. Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Polecam przeczytać. Ja zabieram się za nadrobienie filmu :) Mam nadzieję, że będzie równie dobry jak książka.


Samantha budzi się w szpitalu. Okazuję się, że po piętnastu latach udało jej się uciec od swojego oprawcy. Niczego nie pamięta, nie wie co się z nią działo, ani jak udało jej się wydostać z więzienia. W odnalezieniu siebie, pomaga jej doktor Green. Wie, że tylko ona jest w stanie pomóc złapać oprawcę. W jej umyśle kryją się odpowiedzi i niezbędne informacje dla śledztwa. Sprawą postanawia zając się detektyw, Bruno Genko, który przed laty obiecał rodzicom zaginionej wtedy trzynastolatki, że ją odnajdzie.  Ciężko chory, postanawia rozwiązać zagadkę. Czy wszyscy są tymi, za których się podają ? Czy Samantha odzyska swoje życie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...