poniedziałek, 9 marca 2020


"Do szczęścia przez łzy" Marianne Williamson

Książka "Do szczęścia przez łzy" jest całkowicie.. inną książką. Nie zdarza mi się często sięgać, po jakby nie było, poradniki. Marianne Williamson napisała swoją książkę prostym językiem,by każdy z nas mógł w niej odnaleźć coś dla siebie. Autorka dotyka tematu depresji. Mimo XXI wieku, depresja jest nadal chorobą wstydliwą i czasem nawet wyśmiewaną. Nie zdajemy sobie sprawy, co przechodzą ludzie nią dotknięci. Poradnik składa się z 12 rozdziałów, w których autorka nawiązuję również do swoich przeżyć i doświadczeń. Książka skłaniająca nie raz do refleksji. Każdy znajdzie w niej kawałęk siebie. Książka pomoże w odnalezieniu siebie, swojego szczęścia i wskaże nam, jaką drogę obrać, by poczuć się lepiej i odzyskać kontrolę nad własnym życiem. Niestety, nie podobało mi sie odwołanie do religii. Nie każdy jest wierzący i niekoniecznie wiara w Boga pomoże nam uporać się z problemami. Sami musimy wiedzieć, czego chcemy i że chcemy. Co do oceny, nie jestem w stanie obiektywnie jej ocenić ale polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...