niedziela, 8 marca 2020








 
Dziś przychodzę z recenzją książki od wydawnictwa muza "Zamień leczenie na jedzenie".
 Z początku niezbyt byłam do niej przekonana. Teraz muszę Wam powiedzieć, że może nie tyle ta książka całkowicie zmieniła moje życie, co zmieniła sposób, w jaki patrzę na to, co jem i jak żyje. Niby od dawna wiadomo, co jest zdrowe, a co nie. Profesor dr. Andreas Michalsen w swojej książce zawarł wszystkie niezbędne informacje na temat zdrowego odżywiania. Bo przecież nie bez powodu mówi się że jesteśmy tym, co jemy... Czy widzieliście np. o tym, że ziemniaki są zdrowe, jeżeli je ugotujemy, ostudzimy i zjemy na zimno lub ponownie podgrzejemy? Wytwarza się wtedy skrobia korzystna dla mikrobiomu. Albo że kwasy omega -3 najlepsze są w orzechach i warzywach liściastych, bo jeśli chodzi o ryby to nie do końca są one zdrowe? Po przeczytaniu tej książki zmieniłam nasze (moje i męża) nawyki żywieniowe. Odstawiliśmy wędlinę na rzecz zdrowych (i przepysznych)past na kanapki, które robimy sami. Staramy się nie jeść słodyczy, ale oczywiście od czasu do czasu trzeba zjeść coś dobrego. Jeśli chodzi o mnie, oprócz uprawiania sportu kilka razy w tygodniu, zaczęłam również stosować się do rad zawartych w książce i wiecie co ? Czuję się o niebo lepiej.. a o poprawie sylwetki nie będę już mówić. Książka powie Wam, co jeść i jak jeść,by poczuć się lepiej, a czego lepiej unikać.

A jak kochani u Was z nawykami i ruchem? Przykladacie wagę do tego, co macie na talerzu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...