sobota, 14 marca 2020


"Bez zobowiązań" Paulina Wysocka-Morawiec 5/10

Sięgacie czasem po romanse ? Ja muszę przyznać, że od czasu do czasu lubię przeczytać coś lekkiego, pomiędzy kryminałami czy thrillerami. "Bez zobowiązań" to książka dla każdego. Jako debiut, możemy go uznać za udany. Nie jest to książka 'wysokich lotów', ale jako chwilowa odskocznia - nadaje się idealnie. Pierwsza połowa książki dość mocno się przeciąga, ale za to w drugiej dużo się dzieję. Jest też trochę oczywiście przewidywalna, ale nie przeszkadza to w czytaniu. Czytając tę historię, trochę zazdrościłam życia głównej bohaterce. Bez żadnych zobowiązań. Praca, akademik, zajęcia i imprezy. To wszystko się cały czas w tej książce przeplata. No i oczywiście miłostki, które nie zawsze kończą się happy endem. Co do samego zakończenia, muszę przyznać że mnie zaskoczyło, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego.
Czy jest możliwa relacja między kobietą a mężczyzną, która oparta jest tylko na seksie? Według mnie abolutnie. Prędzej czy później, uczucie się pojawi. I tak też było tym przypadku...

Majka, dwudziestokilkuletnia studentka mieszka w akademiku w Częstochowie ze swoją wspólokatorką Magdą, która jest jednoczeście jej przyjaciółką. Dziewczyny nie mają przed sobą tajemnic i są dla siebie wsparciem w każdej sytuacji. By być w stanie opłacić studia, Majka pracuje w pubie, razem z Adamem i Piotrkiem, którzy są jej bliscy jak bracia. Po złych doświadczeniach, dziewczyna nie ma zamiaru wiązać się przez najbliższy czas z żadnym mężczyzną. Któregoś dnia spotyka Kubę, który jest pewnym siebie, zabójczo przystojnym dwudziestoośmiolatkiem. Zawierają ze sobą dziwny układ. Po 10 randkach pójdą ze sobą do łóżka. Kuba nie wie, że to będzie dla Majki jej pierwszy raz. Układ miał być prosty. Bez zobowiązań, kilka randek i łóżko. Ale gdyby to było takie proste.. :) Z każdym kolejnym spotkaniem obydwoje zaczynają się zaprzyjaźniać. Okazuję się że mają ze sobą wiele wspólnego... Jak potoczy się dalej ich historia? Czy w obu przypadkach chodzi o to samo ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...