środa, 25 marca 2020



"Władcy czasu" Eva Garcia Saenz De Urturi 10/10

Ostatnia część trylogii Białego Miasta. Jest mi smutno, że już nie spotkam się więcej z bohaterami. Książka jest... rewelacyjna. Zresztą jak każda z części. Wyjątkowa, intrygująca, fenomenalna. Byłam nią tak oczarowana, że zarwałam nockę, by ją dokończyć. Nie mogłam się oderwać. Nie jestem w stanie opisać emocji, które towarzyszyły mi podczas czytania tej książki. Pozostanie bardzo długo w mojej głowie. To jedna z tych książek, których się nie zapomina. Nie mam w zwyczaju wracać do przeczytnych historii, ale myślę, że Trylogię przeczytam jeszcze kiedyś nie raz i nie dwa. Książka dzieli się na dwie części, w czasach średniowiecza i teraźniejszości. Urzekła mnie bardzo historia hrabiego don Veli z 1192roku. Uwielbiam cofać się w czasie ! Książka była dla mnie niesamowitą odskocznią od tego, co dzieje się dziś na świecie. Razem z bohaterami próbowałam rozwiąząć zagadkę tajemniczych śmierci, które były odbiciem zbrodni sprzed wielu lat. W tej części mamy więcej wątków obyczajowych, niż w poprzednich częściach, ale mi to kompletnie nie przeszkadzało. Mogłam za to bliżej poznać swoich ulubionych bohaterów. Poza tym, ten cały klimat miasteczka, jego kultura i historia, dostarczyły mi tyle pozytywnych wrażeń, że chciałabym tam się znaleźć i zobaczyć wszystko na własne oczy. Bohaterzy w tej ostatniej już części, przechodzą wewnętrzne przemiany i w końcu układają sobie życie. Szkoda, że to już koniec. Bardzo zżyłam się z Krakenem i Vitorią .. Jest mi najzwyczajniej smutno, że już ich nie spotkam. Książkę polecam. I koniecznie trzeba nadrobić poprzednie książki. Tej serii nie powinno się pomijać. :)

Vitoria, 2019rok. Nieznany autor, pod pseudonimem Diego Veilaz, wydaje powieść historyczną - "Władcy czasu".  Jej historia dzieje się w średniowieczu. Książka od razu staje się hitem.

Vitoria, 1192rok. Hrabia Don Vela po długiej nieobecności wraca do domu. Niestety, od jego wyjazdu wiele się pozmieniało. Jego narzeczona jest teraz żoną jego brata.

Kraken i tym razem musi rozwiklać zagadki tajemniczych i bardzo brutalnych śmierci, które swoje odbicie mają w świeżo wydanej książce. Okazuje się również, że ta cała historia dotyczy również jego rodziny.
Nie chce zdradzać Wam więcej fabuły niż to potrzebne.. przekonajcie się sami, gdzie śledztwo zaprowadzi Unaia i czy i tym razem uda mu się wyjść z tego cało..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...