poniedziałek, 16 marca 2020


"Trzynaście13" Steve Cavanagh 6/10

Od samego początku miałam nadzieję, że Steve Cavanagh mnie nie zawiedzie. I gdy tylko zaczełam czytać, wiedziałam że szybko spać nie pójdę. ;) Akcja w książce rozpisana jest dwutorowo. Poznajemy dogłębnie spaczony umysł mordercy i człowieka, który za wszelką cenę chce udowodnić, iż osoba oskarżona o brutalne podwójne morderstwo, została w nie wrobiona. Uwielbiam książki, w których możemy poznać motywy działania mordercy i krok po kroku razem z nim tropimy jego ofiary. Faktem jest, że fabuła rozkręca się dopiero pod koniec książki, gdzie autor
rzuca nam tyle nowych faktów, że sama byłam w szoku, jak można raptownie zmienić myślenie czytelnika ;) Historia jest dosyć mocno pogmatwana, gdzie niektórym z Was mogłoby to przeszkadzać. W książce znajdziemy również kilka niepotrzebnych wstawek, które nie wnoszą nic do historii... Książkę przeczytałam w dwa dni, a u mnie jest to ostatnio niespotykane, bo po prostu nie mam ochoty na czytanie, więc wniosek z tego taki, że książka mi się podobała ;)

Robert Saloman,celebryta, znany aktor, pewnego wieczoru po kilku głębszych wraca do domu,a w swoim łóżku zastaje zwłoki dwóch osób - swojej żony i jej domniemanego kochanka. Od razu wzywa policję, ale niestety wszelkie poszlaki wskazują na to, iż to on jest mordercą. O zbliżającym się procesie piszą wszystkie gazety, to ma być sprawa roku. Aktor uparcie twierdzi, że ze sprawą nie ma nic wspólnego.Eddie Flynn, który podejmuje się tylko takich spraw, gdzie jest stuprocentowo pewny, iż klient jest niewinny, mimo wszelkich dowodów świadczących przeciwko Robertowi, podejmuje się sprawy i za wszelką cenę chce znaleźć sprawcę i rozwikłać tajemnicze śmierci.. bo niestety, pewien mały szczegół w zbrodni, powoduje że Flynn zaczyna odkopywać sprawy sprzed lat, króre mogą mieć jednego sprawce. Coś dziwnego dzieje się w ławie przysiegłych... Jak sprawca był w stanie sprawić, by niewinne osoby zostały skazane za coś, czego nie zrobiły? Gdzie czai się sprytny morderca ? Kto tu odgrywa rolę życia, a kto jest całkowicie niewinny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...