piątek, 20 marca 2020


"Droga 88" Janusz Muzyczyszyn 3/10

Sama nie wiem, co mam napisać na temat  książki "Droga 88".. Może krótko ..
Przejrzałam opinię na jej temat na lubimyczytać.pl i jestem zdziwiona tyloma pozytywnymi opiniami. Może i z początku książkę czytało się fajnie bo historia jest lekka. Chyba nawet bym powiedziała- za lekka, bo trochę nawet bezsensowna. Wiele wstawek mnie po prostu irytowało. A co konkretnie ? Np. nazywanie swojego ukochanego wariatem. No ok, raz.. drugi.. Niestety przy kolejnych tekstach "Oh Ty mój wariacie!" odkładałam książkę przynajmniej na godzinę. Ja rozumiem, autor chciał pokazać nam, jak mocna jest miłość łącząca dwoje DOROSŁYCH ludzi, którzy (co było równie irytujące) zachowywali się jak napalone, zawstydzone nastolatki. Nie wiem... Może za bardzo stąpam twardo po ziemi, że takie rzeczy wydają się okropnie nużące i denerwujące. Więc jeśli chodzi o bohaterów, są najzwyczajniej - irytujący. Fabuła ? Hm.. nic szczególnego. Życie niespodziewania stawia na drodze dwoje ludzi, Roberta i Sabinę. Każdy ze swoimi problemami stara się sprostać życiu codziennemu. Traf chciał, że obydwoje nie mogą o sobie zapomnieć. Wkrótce mają okazję poznać się bliżej i stworzyć uczucie. Niestety, życie nie zawsze jest proste, więc naszym bohaterom również rzuca pod nogi kłody..
Czy polecam ? Nie wiem. Przeczytałam. Jeśli lubicie takie ckliwe historie.. to tak książka będzie dla Was idealna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...