środa, 18 marca 2020


"Świst umarłych" Graham Masterton 6/10

"Świst umarłych" to kolejna część cyklu z Katie Maguire. Już na wstępie powiem, że nie trzeba znać poprzednich części, ponieważ ani trochę nie odczułam żadnego braku, jeśli chodzi o wątki czy historię bohaterów. Sympatycy brutalniejszych opisów, zdecydowanie znajdą tu coś dla siebie. Nie jest to moja pierwsza książka tego autora. Na półce znajdzie się na pewno kilka jeszcze nie przeczytanych, ale muszę przyznać, że "Świst.." nie zalicza się do tych najlepszych. Owszem, wszystko jest. Akcja, która ze strony na stronę nabiera tempa, ciekawa fabuła i bohaterzy, których już od początku książki polubiłam. Niestety, czegoś mi tu brakowało. Książkę przeczytałam, ale nie z zapartym tchem, nie od deski do deski. Powiedziałabym, że jest może trochę... mdła ? Brakuje tego czegoś, czym zachwycałam się lata temu.Troszkę może napisana na siłe ? Niestety, nie wiem jak Wy, ale ja wytypowałam winnego dosyć szybko. Lubię,gdy historia trzyma w napięciu do końca, niestety tu tego brakło. Jeśli chodzi o całość, książka ciekawa, lekka. Nie żałuję że wpadła w moje ręce i Wam polecam przeczytać. :)

Katie Maguire znów w akcji. Tym razem, to milczenie może uratować komuś życie. Na cmentarzu zostaje znalezione ciało bez głowy, z fletem wepchniętym w krtań. Ofiarą jest sierżant O'Regan, który miał zeznawać w sądzie przeciwko korucji stróżów prawa. To morderstwo jest ostrzeżeniem dla potencjalnych 'kapusiów'. Okazuje się, że w niebezpieczeństwie może znajdować się kilka innych osób, które w najbliższym czasie będą zeznawać. Czy Katie Maguire będzie w staie uratować choć jedną osobę, przed tak makabryczną śmiercią ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...