niedziela, 17 listopada 2019

"Wieczny odpoczynek" Aleksandra Mirinina 7/10


"Wieczny odpoczynek" to już 19 tom cyklu o Anastazji Kamieńskiej. Nie miałam okazji przeczytać nic wcześniej tej autorki, dlatego swoją opinie opieram tylko na tej części. Mimo tego, czytając tę książkę nie miałam wrażenia jakbym coś pominęła. Bardzo dobrze skonstruowany thriller. Autorka umiejętnie prowadzi nas strona po stronie do rozwiązania zagadki i poznania mordercy. Muszę przyznać,że fabuła tak mnie wciągnęła, że książkę przeczytałam w jeden dzień. Bardzo lekka i przyjemna książka, która składa się w większości z dialogów, co, jak dla mnie, jest jak najbardziej na plus, gdyż nie przepadam za zbednymi opisami. Do samego końca nie jesteśmy w stanie rozwikłać zagadki, bo autorka co chwilę podrzuca nam nowe smaczki ;) Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to szybkie zakończenie całej fabuły... Jakieś takie.. bez emocji ;) Książke polecam. Z chęcią sięgnę po inne książki tej autorki :)

Nastia stawia pierwsze kroki w nowej pracy. Niestety,mimo wymarzonej posady, brakuje jej ludzi z wydziału zabójstw, z którymi pracowała wcześniej. Gdy nadarza się okazja na pracę z dawnymi współpracownikami, nie zastanawia się ani chwili.
Zostaje zamordowany młody policjant, a wszystkie poszlaki prowadzą do osoby, która wyszła niedawno z więzienia.W sprawę może być też wplątany sławny piosenkarz, jego menadżer i była narzeczona ofiary. Nastia jest odpowiedzialna za rozwiązanie sprawy od strony analitycznej.Tylko ona jest w stanie powiązać ze sobą wszystkie poszlaki i znaleźć wyjaśnienie.
 Co odkryje Nadia? Czy uda jej się rozwiązać zagadkę śmierci policjanta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...