niedziela, 10 listopada 2019

"Selekcjoner"Dorian Zawadzki

Co do tej książki mam bardzo mieszane uczucia.Skusiłam się dosyć dobrą oceną na LC.Wszystko w tej książce gra.Akcja cały czas trzyma w napięciu a fabuła rozkręca się z każdą stroną.Sensacja,którą pochłania się szybko.Dość mocno intrygująca historia...Ale niestety,jak dla mnie,za dużo strzelanin,pościgów.Nie czytam sensacji,więc może dlatego ta książka niezbyt przypadła mi do gustu.Nigdy nie lubiłam Terminatora i tego typu filmów,a ta historia trochę mi się z tym kojarzy.Książka spodoba się fanom takiego rodzaju literatury,bo jakby nie było,to dość dobra historia.

Pewnego letniego wieczoru,na przedmieściach Londynu,budzi się kobieta.Wie tylko,że ma na imię Faith i ma 48 godzin na wykonananie pewnego planu.Dochodzi do zbrodni.Do sprawy przydzielona zostaje Nell Palicki,policjantka z dość mocnym charakterem.Po kilku godzinach od pierwszego zabójstwa,dochodzi do kolejnej masakry.Nell zaczyna dostrzegać,że osoba,która za wszystkim stoi,może mieć nadludzkie zdolności...
Czy Faith uda się wykonać swój plan? Czy Palicki zdoła złapać mordercę?
Ostatecznie,ksiązkę polecam dla fanów sensacji.
Moja ocena 4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...