niedziela, 17 listopada 2019

"Proces Diabła"Adrian Bednarek 8/10

Druga część historii o Kubie Sobańskim.No powiem Wam..Dzieje się :D

Kuba zajął się sobą, zaczyna pracę jako adwokat w dobrej kancelarii. Dobrze wiemy, kim jest Kuba i z czym się zmaga. A tu proszę, zostaje adwokatem seryjnego mordercy. Broni lekarza oskarżonego o brutalne morderstwa prostytutek. Niestety, Kubie nie udaje się na długo zapomnieć o swoich demonach. Córka lekarza rozbudza w nim rządze na nowo. Jaka relacja połączy tych obojga? Powiem Wam tylko tyle, że mieszanka będzie wybuchowa.
Mnie osobiście zszokowała fabuła. Nie czytamy już o kolejnych zbrodniach "Rzeźnika Niewiniątek". Nie ma co, akcja jest dość mocno pokręcona ;) Uwielbiam narrację pierwszoosobową, więc to, jak głęboko można poznać uczucia i emocje Kuby, bardzo mi odpowiada.. Nie wiem jak Wy, ale ja, mimo wszystko, czuję sympatię do naszego bohatera. Wiemy, że to, co się z nim dzieje, nie wzięło się znikąd i nie powstało nagle. Fabuła jest równie wciągająca co zaskakująca ;) Co prawda, mamy tu wiele opisów przemyśleń Kuby, ale mimo wszystko, warto sięgnąć po tę pozycję. Znakomita kontynuacja thrillera, która przerazi niejednego czytelnika ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...