niedziela, 3 listopada 2019

"Pan Romantyczny" Leisa Rayven

Muszę powiedzieć,że mimo,iż na co dzień czytam zupełnie inne książki i raczej nie jestem typem romantyczki,to ta mi się podobała. :D Potrzebowałam małej odskoczni.Bardzo lekka i przyjemna lektura.Nie powiem,podczas czytania czasem wkradały mi się do głowy myśli typu: "Ojeeej,jak Eden ma fajnie,taki cudowny,romantyczny ideał,książe na białym koniu się nią zainteresował...jak ja bym tak chciała,przy jednym spojrzeniu mężczyzny tak się rozpłynąć".Ale zaraz zaraz..przecież coś takiego nie istnieje :D Takie historie się nie zdarzają,ale mimo to,dałam się wciągnąć w fabułę,która o dziwo,jako odskocznia od kryminałów rozluźniła mój
mózg :D Autorka od samego początku buduje między bohaterami napięcie i chemię.Historia jest bardzo spójna i wydaje się,jakby nie było,bardzo realistyczna.Coś,do czego mogę się przyczepić,to przewidywalność głównych bohaterów.Eden,z początku bardzo cyniczna i stroniąca od uczuć i stałych związków przemienia się w pełną rządzy i miłości do mężczyzny,który żyje z zadowalania kobiet ;) I Max,początkowo pewny siebie ogier,zmieniający się w małego,lękliwego chłopaczka,który czasami zbyt mocno użala się nad sobą :p Niestety,mimo,iż cały czas myślałam,że zakończenie będzie całkiem inne niż domysliłam się w połowie książki,to niczym mnie autorka nie zaskoczyła.Trochę naciągana historia miłosna,ale polecam przeczytać dla rozluźnienia ;) Tak bardzo chciałam,żeby bohaterom się udało,że zapominałam o realnym świecie i obowiązkach w domu :p Z chęcią obejrzałabym film na podstawie tej książki w kinie ;)

Max Riley jest mężczyzną,o którym marzy każda kobieta.Idealny facet ze snów,Mężczyzna,który by zadowolić kobietę,stanie się kimkolwiek ona zechce.Brzmi fajnie?Dla kobiet jest spełnieniem marzeń.Daje im to,czego nie mogą dostać w domach od mężów.Gdy potrzeba,zamienia się w szarmanckiego dżentelmena,milionera lub niegrzecznego chłopca,muzyka lub seksownego motocykliste..Potrafi odnaleźć się w każdej roli.Sprawia,że kobieta w końcu czuję się ważna.Max jest rozchwytywany przez śmietankę towarzyską.Poznajemy Eden,dziennikarkę,która zajmuje się pisaniem bezsensownych materiałów do gazety.Gdy dowiaduje się o legendzie,jaką jest Pan Romantyczny,postanawia napisać o nim artykuł,który ma jej dać szansę na zatrzymanie pracy i być może-awans.Eden postara się dowieść,że mężczyzna,który jest tak bardzo pożądany,jest zwykłym oszustem,który naciąga biedne,samotne kobiety.Zdesperowany mężczyzna,postanawia przekonać do siebie dziennikarkę,proponując jej trzy randki.Jeśli przez ten czas nie zmieni o nim zdania i uzna,że jest zwykłym naciągaczem,będzie mogła napisać o nim artykuł,który zniszczy zarówno jego,jak i jego klientki.Natomiast,jeśli podda się jego urokowi,zapomni o calej sprawie.Czy Maxowi uda się przekonać Eden do siebie?
Polecam ksiązkę wszystkim tym,którzy pragną choć na chwilę posmakować innego świata..
6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...