czwartek, 28 listopada 2019

'Spowiedź Diabła" Adrian Bednarek 7/10

"Spowiedź Diabła" to już trzeci tom serii o Kubie Sobańskim. Muszę przyznać, że książka mi się podobała, ale już nie jak poprzednie dwie części ;) . Mimo, iż akcja rozkręca się powoli, mi to nie przeszkadzało. Dosyć mocno przewidywalna część, a niestety tego nie lubię. Każda z książek jest inna. Nasz bohater zmienia się z każdą częścią, zmienia się też rzeczywistość wokół niego.
Nasz Kubuś jest już dojrzałym, 30letnim mężczyzną, który, mam wrażenie- stracił swoją czujność ale jednoczeście jest mniej.. narwany..Książkę czyta się szybko, bez znużenia. Wciągająca, ale już nie tak krwawa jak poprzednie. W tej części możemy głębiej wejść w umysł Kuby. Po skończeniu jedego rozdziału, musiałam koniecznie zacząć następny, aż nie usnęłam przy książce :D Co do zakończenia - jest dobre ;) Polecam wszystkim fanom Kuby, a kto jeszcze nie miał okazji przeczytać to proszę to koniecznie nadrobić! :D J już sięgam po ostanią część :)
Tym razem Kuba ma okazję bronić nastolatkę z dobrego domu - Sonie, oskarżoną o zabójstwo swojego brata. Jej zatroskani rodzice w Kubie widzą ostatnią nadzieję. Skuszony ogromną sumą pieniędzy, podejmuje się sprawy. Julia, była partnerka naszego bohatera, wychodzi z odwyku i wydaje ksiązkę o jej wspólnym życiu z "Rzeźnikiem Niewiniątek". Julia i Sandra zaczynają wątpić w niewinność Kuby. Postanawiają same przeprowadzić małe śledztwo..

Czy uda im się odkryć tajemnicę Sobańskiego? Jak zakończy się sprawa z młodą Sonią?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...