wtorek, 22 października 2019

"Pamiętnik Diabła"Adrian Bednarek

Po pierwszej książce Adriana Bednarka "Pasażer na gape"postanowiłam jak najszybciej sięgnąć po kolejne książki autora.Zaczełam od serii o Kubie Sobańskim. "Pamiętanik Diabła"to pierwsza cześć,ale już mam chrapkę na kolejne. ;) Książka zbiera bardzo pozytywne opinie,dodatkowo poleciło mi ją już kilka osób,więc wiedziałam co biorę ;) Na książce nie zawiodłam się ani trochę.Wprost przeciwnie,zakochałam się w głównym bohaterze,bo mimo swoich...wad...ma w sobie coś,dzięki czemu zyskuje sympatię czytelnika.Narracja jest prowadzona przez głownego bohatera,dzięki czemu możemy bliżej poznać jego osobowość i emocje.Autor zabiera nas w zakątki ludzkiego umysłu,który czasem potrafi być przerażająco okrutny.W książce nie próbujemy rozwikłać zagadki kryminalnej,tylko sami stajemy się mordercą,co jak dla m
nie,jest mistrzostwem :) Rzadko mamy okazję wcielić się w rolę głównego bohatera.Od samego początku razem z Kubą obserwujemy jego ofiary by później mógł spełnić swoje fantazje.Książka inna niż wszystkie...Niesamowicie wciągająca,intrygująca i tajemnicza.Umiejętnie poprowadzona akcja,dzięki czemu jesteśmy ciekawi co wydarzy się w kolejnym rozdziale!Mimo,iż pierwsza 100stron mnie trochę wynudziło,to póżniej zaczyna się dziać!Szczerze polecam tym,którzy nie mieli jeszcze okazji zaznajomić się z twórczością Adriana Bednarka.

Poznajemy Kubę.Na pierwszy rzut oka-idealny pod każdym względem.22letni wyluzowany student prawa,prowadzący perfekcyjne życie.Ma wszystko-pieniądze,piękną dziewczynę i popularność.Nikt by się nie spodziewał,że taki człowiek może mieć drugą twarz.Kuba Sobański jest seryjnym mordercą.Nikt nie wie o jego tajemnicy.Okazuje się,że kobiety,które zabija,przypominają mu pewną osobę z przeszłości.Im bardziej jego zbrodnie są nagłaśniane w mediach,tym bardziej staje się pobudzony do dalszego zabijania...

Nie chce zdradzać Wam więcej fabuły. ;) Muszę przyznać,że momentami opisy zbrodni były dla mnie przytłaczające i obrzydliwe :p Ale...lubię takie książki. ;) Polecam!
7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...