czwartek, 26 września 2019

"Wąż z lasu cedrowego" Aleksander R.Michalak

Najnowszy thriller autora to-można powiedzieć-kontynuacja książki "Denar dla Szczurołapa".Dawno nie czytałam czegoś podobnego,więc jak najbardziej cieszę się,że mogłam trafić na te książki.Najczęściej bywa tak,że kontynuacja nie dorasta do pięt pierwszej części,ale tu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona,bo jest równie dobra.Akcja z początku toczy się dość wolno,ale dobrze zrobiłam,że nie odłożyłam książki na półkę!To czego w książkach nie lubię to mozolne i długie opisy.Tu byłam mile zaskoczona,bo muszę przyznać że podobało mi się to ;) Książka ma bardzo ciekawą-jak dla mnie-fabułę.Uwielbiam książki pełne tajemniczości,gdzie powoli odkrywam historię w niej przedstawioną.Jest to moje pierwsze spotkanie z autorem i mimo tego,iż jestem sceptycznie nastawiona do polskich pisarzy,tu się nie zawiodłam.O czym jest książka?Postaram się w krótkim opisie Wam ją przedstawić.

Miliarder pochodzący z Libanu-James Peabody postanawia zrealizować swoje marzenie i założyć zoo...Ale żeby było ciekawiej-w tym zoo znaleźć się mają nie tylko cenne artefakty,ale również zwierzęta opisane w Biblii.Zatrudnia grono zaufanych sobie ludzi.Niestety,ze spełnianiem marzeń bywa różnie..Ktoś próbuje zepsuć plan biblijnego zoo.Z początku nikt nie przejmuje się tajemniczymi wypadkami i niewytłumaczalnymi zjawiskami,lecz z czasem sytuacja zaczyna martwić pracowników.By rozwiązać zagadkę potrzeba specjalisty w dziedzinie chrześcijaństwa,arabskiego świata i Biblii.I tu pojawia się znajomy już nam - Horthy ;) Razem z nim odkryjemy pełną tajemnic przyczynę niepowodzenia planu.
Zaintrygowani?Więcej Wam nie zdradzę,musicie sami się przekonać!
Książka pełna tajemniczości,którą czyta się z zapartym tchem.
7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...