niedziela, 8 września 2019

Diana Brzezińska "Będziesz moja"

Diana Brzezińska "Będziesz moja"
6/10

Muszę przyznać,że z początku nie byłam pozytywnie nastawiona do tej książki.Ot,kolejna wschodząca gwiazda polskiego kryminału,Diana Brzezińska.Debiut,mogę powiedzieć już po przeczytaniu,jak najbardziej udany.Nie jest to może wybitna powieść,ale szczerze mogę polecić. Spodziewałam się dennej fabuły,a dostałam dosyć ciekawą historię która dzieje się w "moim"mieście-Szczecinie.Różnorodni bohaterowie,każdy ze swoim ciekawym,czasem irytującym charakterem ;)Gwarantuję Wam,że nie będziecie się z nimi nudzić.Szybka,dobrze napisana akcja kryminalna,przeplatająca się z życiem naszych bohaterów.Książkę czyta się lekko,szybko.Ciekawe,czasem dość zabawne dialogi pozwalają nam wciągnąć się w historię bohaterów :)Autorka przedstawia postacie wraz z ich wadami,irytującymi nawykami.Nie koloryzuje postaci,przedstawia człowieka takim,jakim jest.Bo przecież każdy z nas ma wady...Okładka dość mocno przypomina mi okładki książek jednego z polskich autorów powieści kryminalnych.;) Zakończenie nie wbija w fotel,brakuje momentu zaskoczenia,ale powiem szczerze,czekam na kolejne części. Polecam :)

Poznajemy Adę,rudowłosą panią psycholog,kobietę przed 30tką,tkwiącą w beznadziejnym małżeństwie.Czarna owca wśród pracowników Komendy Wojewódzkiej w Szczecinie.Szef jej nie docenia,w dodatku Ada nie poprawia swojej pozycji ciągłym spóźnialstwem.Być może,lekarstwem na jej życiowe bolączki może się okazać przystojny,irytujący,lubiący przygody z przypadkowymi panienkami-podkomisarz Krystian Wilk,który jest lustrzanym odbiciem swojego brat bliźniaka-prokuratora Przemysława Wilka,ktory ma szczęsliwą kochającą rodzinę,a w pracy jest szanowanym i docenianym pracownikiem.Ada i Krystian mają pracować przy wspólnym śledztwie.Dwójka ludzi,z całkowicie innymi charakterami.Czy mimo tego,iż irytują się wzajemnie,uda im się nawiązać nić porozumienia?Podczas prób rozwiązania zagadki,miastem wstrząsa brutalna zbrodnia.Po niej kolejna...Wszyscy zostają postawieni na nogi,by złapać seryjnego morderce,zanim zabije ponownie.Przemysław Wilk powołuje zespól ekspertów,który ma za zadanie jak najszybsze rozwiązanie sprawy.W składzie zespołu jest Ada i Krystian.
Kim jest tajemniczy morderca?
Co połączy Adę i Krystiana?
Na te i inne pytania musicie odpowiedzieć sobie sami,czytając tę książkę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...