poniedziałek, 23 września 2019

"Pasażer na gapę" Adrian Bednarek

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki Adriana Bednarka "Pasażer na gapę".Powiem szczerze,niczym nie byłam zaskoczona.Tak jak się spodziewałam,książka była po prostu bardzo dobra :D Po takiej ilości pozytywnych opinii,postanowiłam książkę przeczytać i z czystym sumieniem muszę przyznać,że przerosła moje oczekiwania.To moja pierwsza książka tego autora,jednak napewno nie ostatnia.Jestem zadowolona,że ta książka wpadła w moje ręce."Pasażer na gapę" to mroczny thirller,krwawy i niesamowicie wciągający.I jak to w życiu bywa- przeciwieństwa się przyciągają,więc każde z naszych bohaterów ma inny charakter ;) W dodatku krótkie rozdziały,co w książkach po prostu ubóstwiam! Wartka akcja która toczy się bardzo szybko i niesamowicie wciągająca fabuła.Makabryczne opisy zbrodni są dla mnie strzałem w dziesiątkę!Ciarki na plecach gwarantowane ;) Od zawsze książki ze szpitalem psychiatrycznym w tle mnie przyciągały ;)
O czym jest ta książka? Opis niżej ;)

Przygodę z bohaterami zaczynami w szpitalu psychiatrycznym.Maciek trafił tam,by uniknąć kary więzienia.Pewnego dnia,Magda-dziewczyna szaleńczo zakochana w swoim chłopaku,postanawia pomóc mu w ucieczce.Jest w stanie zrobić dla niego wszystko w imię miłości,tym bardziej że nie widzieli się dłuższy okres.Obydwoje są złodziejami z patologicznych rodzin.Uwielbiają adrenaline i szybkie życie,a kradzieże są dla nich pstryczkiem emocji.Niestety,w ucieczce przeszkadza im niespodziewany gość w sali Maćka,który również jest pacjentem szpitala.Para postanawia zabrać go ze sobą i rozejść się poza murami.Niestety,nic nie dzieje się tak,jak było to od początku zaplanowane.Drugi mężczyzna-pasażer na gapę-okazuję się niebezpiecznym psychopatą mordującym bez żadnych skrupułów.Zaczyna się sadystyczna gra i walka o życie.
Autor gwarantuję nam niesamowite emocje od samego początku ksiązki.Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji spotkać się z Panem Bednarkiem,koniecznie nadróbcie zaległości! Polecam !
8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...