poniedziałek, 18 maja 2020


"Seryjni mordercy" Michelle Kaminsky 5/10


Z tą książką mam problem. Nie mogłam się jej doczekać, a jak zaczęłam czytać, to cały mój zapał wyparował. Niby wiedziałam, że książka jest w formie pytań i odpowiedzi. Niestety, nie spodziewałam się, że na każde pytanie będzie poświęcone max 2,3 strony. Książka jest podzielona na większe rozdziały. Mi do gustu najbardziej przypadła część o seryjnych morderczyniach. Czuje duży niedosyt. Chciałabym dowiedzieć się o każdej z opisanych czegoś więcej..A tu krotko, zwięźle i ..tyle. Nie jestem zwolenniczką książek pisanych w tym stylu, ale bardzo zaintrygował mnie od samego początku temat i chciałam ją przeczytać. Oczywiście nie żałuję, bo dowiedziałam się wielu ciekawych informacji, zajrzałam w głąb psychiki morderców, a przy samych opisach zbrodni - czułam dreszczyk grozy. Książka intryguje, bo chyba od zawsze człowiek ciekawy był całej otoczki seryjnych morderców, ich odczuć, motywów i sposobów działania. Czasem są to bardzo inteligetni ludzie, którzy na co dzień żyją w naszym sąsiedztwie. Mili, uprzejmi i zawsze chętni do pomocy. Autorka odsłania najczarniejszą ludzką naturę. Książkę czyta się szybko, ze względu na jej styl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...