niedziela, 10 maja 2020





"Obiecasz mi" Diana Brzezińska 10/10

Chciałabym napisać dużo, ale musiałabym się powtarzać. Dla mnie książki Diany Brzezińskiej będą top 10 tego roku. Już wiem to napewno. Autorka wbiła się na rynek czytelniczy dość mocnym sierpowym. Gdy wydawnictwo napisało do mnie z pytaniem, czy nie zechciałabym napisać od siebie kilku zdań na temat najnowszej części na "skrzydełko" książki, poczułam jak mój mózg wybucha. Ale jak to.. ja ? Gdy minął szok, myślałam, że umrę ze szczęścia. Nie dość, że marzenie się spełniło, to jeszcze przy takiej książce ! Był to mój pierwszy przeczytany ebook. Mimo, iż nie jestem przekonana do takiej formy książki, pochłonęłam ją w dwa dni. Tak, to było dobre. Chyba każdy, kto czekał z niecierpliwością na kontynuację, może wyobrazić sobie z jakim zapałem podeszłam do lektury. Czytałam i czytałam, aż w końcu dotarłam do końca. Zamknęłam książkę i zrobiło mi się smutno. Bo było mi mało :p Chcialabym już, teraz, w tej chwili dopaść kolejną część ! Ale wiadomo, nie można mieć wszystkiego :p Czy polecam ? Z całego serca. Przyznam, że po lekturze pierwszej części, ta książka długo siedziała w mojej głowie. Akcja rozgrywa się w mieście, które znam bardzo dobrze i wszystkie zakamarki opisane w książce, widziałam w mojej głowie. Mimo, iż bohaterzy są czasem irytujący, tak bardzo ich polubiłam, że co by nie zrobili, nic nie zmieni mojej sympatii do nich. Autorka tak umiejętnie dobrała każdemu charakter, że każdy jest inny.. Każdy ma swoje słabostki a razem wzięci tworzą niezły team. Akcja toczy się ze strony na stronę, więc nie ma nudy.. Po tak dramatycznym zakończeniu drugiej części, nie mogłam się doczekać aż książka wpadnie w moje ręce. Przez wszystkie trzy części, bawiłam się świetnie i mam nadzieję, że autorka szykuje już dla nas coś mocnego. Nie chce zdradzać Wam fabuły, ale kto czytał, ten wie, co takiego się wydarzyło, że Krystian musi zniknąć.. Nie chce zdradzać nic więcej, musicie sami się przekonać, czy Krystian był w stanie zabić, czy ktoś nieładnie wrabia go w tą całą chorą sytuację? I jak zawsze, po swojej stronie ma wierną Adę, która nie pozwoli na skazanie niewinnego człowieka. Tym razem próbują na własną rękę rozwikłać zagadkę, zdala od policji...  Czy im się uda ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...