czwartek, 23 lipca 2020


"Sprzedaliśmy duszę" Grady Hendrix 7/10

Długo się do tej książki zabierałam. Przeczytałam już ją jakiś czas temu i nie mogłam coś zebrać się do napisania recenzji. Nie wiem dlaczego, bo przecież to była całkiem dobra książka ;) Sama fabuła jest niesamowicie intrygująca i tajemnicza. Nie sposób się przy niej nudzić, tu akcja rozgrywa się cały czas. Powieść jest mieszanką thrillera i horroru, także możecie być pewni, że dreszczyk grozy się pojawi ;) Autor doskonale prowadzi nas przez świat muzyki metalowej, co dla fanów będzie prawdziwym rarytasem. Dla mnie akurat - niekoniecznie ;)  To całkowicie nie mój klimat, ale mimo wszystko, dałam się ponieść historii.

"Sprzedaliśmy duszę" to historia kobiety, Kris Pulaski, która po wielu nieudanych próbach postawienia swojego życia na nogi, postanawia w końcu coś zmienić w swoim życiu. Przed laty, Kris była gitarzystką w zespole Durt Wurk. Niestety, po rozpadzie zespołu, każdy poszedł w swoją stronę, za wyjątkiem jednej osoby- wokalisty Terrego Hunt'a, który robi światową karierę. Kris chce sprawdzić, co tak naprawdę się zdarzyło, dlaczego zespół sie rozpadł i co spowodowało, że Terry odniósł taki sukces. Postanawia odnaleźć dawnych członków zespołu. Na co wpadnie Kris? Co takiego przerażającego odkryje ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...