czwartek, 13 sierpnia 2020

 

"Kwestia ceny" Zygmunt Miłoszewski 6/10

     Przyznam szczerze, nigdy nie słyszałam o tym autorze, nigdy jego książka nie trafiła w moje ręce. Gdy dostałam propozycję zrecenzowania jej, z początku nie byłam chętna. Namówiła mnie znajoma, która jak wspomniałam jej, kto jest autorem, powiedziała że inne książki autora są dobre. I się skusiłam. "Kwestia ceny", to książka pełna zwrotów akcji, ale dopiero w dalszej części. Początki są dość mozolne, więc trochę czasu mi zeszło na czytaniu. Gdy dotarłam do pierwszego, ciekawszego zwrotu akcji, dałam się ponieść historii :) Delikatnie,bo delikatnie, ale dałam :p Na pochwałę zasługuje styl pisania autora. Wszystko jest tu dograne, dialogi, opisy i sami bohaterowie - dopracowani w każdym calu. Niestety, sama okładka jak dla mnie z tych przeciętnych, a myślę że to ważny aspekt przy wyborze książki. Nie oszukujmy się, wszystko jemy oczami ;)  Książka jest kryminałem, choć dla mnie to bardziej obyczaj z ciekawą, lekko kryminalną fabułą. Książka jak najbardziej na czasie, gdy wszędzie wokoło trąbi się o wirusach i intrygach..

Czy nadrobie poprzednie książki autora? Jakoś mnie do nich nie ciągnie,mimo, iż ta była dosyć ciekawa. 

Zofia Lorentz, historyczka sztuki i poszukiwaczka zaginionych dzieł, razem z Bogdanem Smugą, naukowcem, postanawiają podążyć za śladem prawdziwego skarbu, który może całkowicie odmienić przyszłość ludzkości. Zofia, borykająca się z zanikiem pamięci męża, wierzy, że odnaleziony skarb, pomoże jej rodzinie powrócić do normalności. Tak zaczyna się ich ciekawa przygoda, niekoniecznie zawsze bezpieczna... Niestety, okazuje się, że nie wszystko powiedziane na początku jest prawdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...