piątek, 10 lipca 2020


"We mgle" Lisa Gray 4/10

Gdy wzięłam tę książkę do ręki, oczekiwałam mocnego thrillera, trzymającego w napięciu. Z opisu z okładki można tak wnioskować. Co zatem dostajemy? Bardzo ciekawą fabułę, ale moim zdaniem, pomysł jest nie do końca wykorzystany. Momentami miałam wrażenie, że niekoniecznie jedno zgrywa się z drugim. Historię poznajemy z perspektywy trzech kobiet. Jessici - która pragnie dowiedzieć się prawdy, kim tak na prawdę jest, Eleanor, samotnej matki, borykającej się ze zwykłą codziennością i Amy, młodej, ambitnej studentki, która została brutalnie zamordowana. Niby są one ze sobą związane, no ale czegoś mi tutaj brakowało. Postać Amy- moim zdaniem nie wniosła do historii nic. Taki tam wątek poboczny, który na końcu książki kończy się kilkoma zdaniami. Książka jest również bardzo przewidywalna, momentami nawet nudna. Niestety, nie lubię  takich ksiażek. Podsumowując całość, jest to po prostu dobry thriller, który nie zaskakuje prężnie rozwijającą się akcją. Nie spodziewajcie się również żadnego dreszczyku emocji. Książka jest dosyć cienka, więc to historia na jeden wieczór. Nie jest zła, napisana jest lekko, więc czyta się ją błyskawicznie.


Jessica Shaw, prywatna detektyw, na co dzień zajmująca się sprawami zaginięć, dostaje tajemniczego maila ze zdjęciem. Okazuje się, że trzylatka ze zdjęcia, porwawa 25lat temu, to ona.
Od tego momentu, dla Jessici już nic nie będzie takie samo. Postanawia dowiedzieć się prawdy, co kryje się za sprawą sprzed lat, i kim tak na prawdę jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...