środa, 29 kwietnia 2020



"Dylemat" B.A.Paris 4/10


Trochę się zbierałam do napisania tej recenzji. I niestety nie dlatego, że była taka dobra. Jest to najsłabsza książka autorki. Rozczarowała mnie, a szkoda, bo liczyłam na kolejny dobry thriller psychologiczny. Zapowiadało się świetnie. Nie mogłam się doczekać kuriera z paczką. Nie powiem, książka wciąga już od pierwszych stron, bo jesteśmy ciekawi co się wydarzyło. Ale sama akcja ciągnię się tak długo, że straciłam apetyt na tę historię, która niestety kończy się słabo. Liczyłam na coś więcej, na dreszyk emocji. Oprócz początkowego zaciekawienia, nie poczułam nic więcej. Może niesmak? Raczej tak. Sama fabuła jest.. dziwna. Przez całą książkę wiruje tylko w około imprezy urodzinowej, która sama w sobie jest strasznie snobistyczna i bezsensowna. Wewnętrzne dylematy naszych bohaterów są.. płytkie. Ukrywanie przed sobą tajemnic, które doprowadziły ostatecznie do rozpadu pewnej części życia naszych bohaterów było po prostu słabe. Książka nie jest thrillerem psychologicznym. To raczej powieść obyczajowa. Nie poczułam dreszczyku, a raczej zniesmaczenie. Szkoda, bo inne książki autorki są dobre.

40te urodziny Livii zapowiadają się świetnie. Od tylu lat planowane, powinny udać się bez większych problemów. Na przyjęciu zjawiają się wszyscy, oprócz jednej osoby, ich córki. Livii z jednej strony żal że nie zobaczy jej w tak ważnym dla siebie dniu, ale z drugiej cieszy się, że nie będzie musiała na razie wyjawiać prawdy mężowi o córce.. Okazuje się, że Adam również skrywa przed nią tajemnicę, która może rozwalić ich szczęśliwe życie rodzinne.... Co takiego małżonkowie przed sobą ukrywają ? Do czego doprowadzą kłamstwa i tajemnice ? Do czego zdolny jest człowiek, by dać drugiemu chwilę szczęścia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...