poniedziałek, 2 listopada 2020

 

"W cieniu zła" Alex North 9/10

Na te premierę czekałam długo. Alex North, po wielkim sukcesie "Szeptacza", powraca z kolejnym hitem! "W cieniu zła", to równie dobry i klimatyczny thriller, który trzyma w napięciu. Wciąga już od pierwszej strony. Gwarantuje, że jak zaczniecie, to przepadniecie :) Jak ja! I tak samo jak w poprzedniej książce autora, fabuła jest rewelacyjnie dopracowana a intrygi i tajemnice - umiejętnie wykreowane. No i coś, co uwielbiam - cała historia przedstawiona jest w dwóch płaszczyznach czasowych. 'Wcześniej' i 'teraz', dzięki czemu jesteśmy w stanie poznać naszych bohaterów bliżej. Podczas czytania czułam niepokój, nie wiedziałam co przyniesie następny rozdział. Kompletnie nie byłam w stanie wykreować sobie w głowie zakończenia. Nie jest to może tak mroczny klimat jak w "Szeptaczu", ale dreszczyk niepokoju towarzyszy czytelnikowi przez całą książkę. Bardzo zaintrygował mnie temat świadomego snu, mimo, iż niebezpieczny, to jednak przyciągający... Przekraczanie granic świadomości, wkraczanie i wpływanie na ludzkie myśli, doprowadziło naszych bohaterów do sytuacji, z których nie łatwo już wyjść.. Książka jest bardzo dopracowana, a samo zakończenie przemyślane i zaskakujące. Chciałabym czytać same takie książki :) Polecam !

Przed 25laty, w miasteczku Gritten Wood, dochodzi do makabrycznej zbrodni o podłożu rytualnym. Winnymi są nastoletni chłopcy. Policji udaje się zatrzymać jednego ze sprawców, natomiast drugi, przepada bez śladu. Paul Adams dokładnie pamięta co się wtedy wydarzyło. Po ćwierćwieczu powraca do rodzinnego miasteczka,a duchy przeszłości go prześladują. Wkrótce dochodzi do makabrycznych morderstw, które inspirowane są zbrodniami z przeszłości. Paul, pomimo strachu, postanawia poznać prawdę, kim jest sprawca...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...