sobota, 21 listopada 2020

 

"Co powiesz na spotkanie?" Rachel Winters 7/10

   

W moje ręce ostatnio trafiają same dobre, lub bardzo dobre książki. Ta również taka jest. "Co powiesz na spotkanie?" to lekka, przyjemna komedia romantyczna. Mimo tego, iż nie przepadam za tym gatunkiem, to ta książka idealnie wpisała się w moje aktualne gusta i samopoczycie. Dookoła tyle się dzieje, niekoniecznie dobrego, że takie książki są idealne na ten moment. Przy tej lekturze można się rozluźnić, odpocząć od chwilowych trosk. Fabuła jest ciekawa, wciągająca, choć trochę przesłodzona. Oczywiście nie jest to bardzo ambitna historia, ale nie nastawiałam się na mocne wrażenia i dostałam to, czego oczekiwałam. Książka przewidywalna, ale nie zmienia to mojego nastawienia do niej.

Poznajemy Evie, niepoprawną romantyczkę, której f
irma jest na skraju bankructwa. Przyszłość agencji zależy od jednej osoby - Ezry. Zadufany sobie twórca jednego scenariusza, który osiągnął wielki sukces. Czas na napisanie kolejnego. Wstępna umowa z agencją dobiega terminu, a autor nie jest w stanie z siebie nic wydusić... Evie postanawia zawalczyć o swoje stanowisko, jak i obiecany awans. Jako wielbicielka romatycznych historii, namawia mężczyznę na pewien układ. Przekona go, że w prawdziwym życiu takie historie również się zdarzają, a on, odda w terminie swoją nową pracę. Przypadkowe spotkanie, które przeradza się w wielką miłość? Nic ciężkiego, wystarczy kilka zaaranżowanych historii, a reszta zadzieje się sama. Ale czy aby napewno jest to takie proste?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...