sobota, 14 grudnia 2019


"Wyrok Diabła" Adrian Bednarek 6/10

"Wyrok Diabła" to ostatnia część o Kubie Sobańskim. Muszę przyznać, że ta część mnie wyjątkowo irytowała. Pewnie przez to, jak głupio postępuje Kuba ;) To, za co trafia w końcu do więzienia, dla mnie jest zupełnie niezrozumiałe. No ale cóż, każdy z nas ma czasem słabsze chwilę i zaślepieni.. w sumie nawet nie wiem czym, popełniamy głupoty :p Tak jak w trzeciej części, w tej również mamy do czynienia z Sonią. Jej poczucie wyższości nad innymi i wyrachowanie woła o pomstę do nieba. Rozpieszczona i przepełniona nienawiścią nastolatka. Takich ludzi powinno się zamykać, by inni mieli święty spokój :p Książka sama w sobie warta przeczytania, chociażby po to, by dowiedzieć się jak kończy się ta cała historia. Oczywiście, trochę jest mi żal, że to już koniec przygody z Kubą, ale mam nadzieję, że autor jeszcze nie raz nas zaskoczy. ;) Muszę przyznać,że spodziewałam się innego zakończenia, czuję niedosyt ! No ale jak już wcześniej wspomniałam, czekam na nowe ksiązki od Adriana Bednarka :) "Wyrok Diabła" to nietuzinkowa, ciekawa i pochłaniająca książka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...