piątek, 23 sierpnia 2019

"Wkręceni" Steve Cavanagh

"Zanim przeczytasz tę książkę,musisz wiedzieć trzy rzeczy:
Po pierwsze,szuka mnie policja,żeby oskarżyć o morderstwo.
Po drugie,nikt nie wie,kim jestem.
Po trzecie,jeśli odkryjesz moją tożsamość,będziesz następną ofiarą".

Gdy przeczytałam opis książki,wiedziałam że musi być dobra.I nie zawiodłam się!Ta powieść to prawdziwa BOMBA!Czytając tę historię,niczego nie można być pewnym.Zwroty akcji,świetna fabuła i niesamowici bohaterzy.Dawno nie czytałam tak dobrej książki!

Książka "Wkręceni"opowiada nam o historii słynnego i tajemniczego pisarza kryminałów, J.T. LeBeau i małżeństwa z kilkuletnim stażem-Marii i Paula.J.T.LeBeau jest mistrzem kryminałów.Brutalne i dokładne opisy morderstw robią wrażenie na czytelnikach na całym świecie.Nikt nie wie kim jest,dlaczego się ukrywa,a wszystkie próby wytropienia pisarza,kończą się niepowodzeniem.
Maria,początkowo zakochana i zapatrzona w swojego męża,po latach zaczyna mieć dosyć swojego życia i związuję się z Darylem,pracownikiem pobliskiej restaracji.Zagubiona,nie wie czy pozostać z bogatym mężem,który zapewnia jej bezpieczeństwo finansowe,czy zostawić go i zacząć nowe życie z kochankiem.Jej wątpliwości zostają rozwiane,gdy razem z Darylem w gabinecie męża znajduje wyciąg z banku na dwadzieścia milionów.Maria traci grunt pod nogami,bo nagle okazuje się,że jej mąż nie jest tym,za kogo się podaje.Wkrótce wzywa policję,bo ktoś włamuje się do domu.Policja nie wie kto,jak i dlaczego to zrobił,tym bardziej że nie ma zbyt wielu śladów..
I tu zaczynamy się zastanawiać,kto kogo wkręca?
Kim jest J.T.Lebeau?
Jaki sekret ukrywa Paul?
Czytając tę książkę,niczego nie możemy być pewni.Książka jest pełna kłamstw,intryg i zagadek.Zakończenie mnie zaskoczyło,ale to w sumie nie pierwszy raz czytając tę historię.To moje pierwsze spotkanie z tym autorem,ale jestem zauroczona od pierwszego wejrzenia.Zatem dłużej nie zwlekajcie,tylko dajcie się wkręcić jak ja! :D
10/10 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...