poniedziałek, 12 sierpnia 2019

"Teraz zaśniesz"Taylor C.

 „Jeśli to czytacie, to znaczy, że nie żyję. Ktoś prześladuje mnie od trzech miesięcy i jeżeli nie żyję, nie był to wypadek. Powiedzcie policji, żeby porozmawiała z moim byłym chłopakiem, Alexem Carterem, o tym, co wydarzyło się w Londynie. To tam się wszystko zaczęło. Poniżej podaję listę osób, które przybyły na wyspę Rum w sobotę drugiego czerwca. Jestem niemal pewna, że zabiła mnie jedna z nich.” 
Anna nie może spać.Po wypadku samochodowym w którym giną dwie osoby a jedna trafia do szpitala w bardzo ciężkim stanie,dręczą ją wyrzuty sumienia. Postanawia całkowicie zmienić swoje życie,rozstaje się z chłopakiem i wyjeżdża na mało zamieszkaną,zapomnianą przez świat,szkocką wyspę Rum.Zatrudnia się jako recepcjonistka w jedynym hotelu na wyspie.Mimo tego,iż jest z dala od domu,ktoś nadal nie daje jej spokoju.Anna bojac się o własne życie,nie śpi.Do hotelu przyjeżdża siedmioro gości,którzy zostają tam uwięzieni przez sztorm.Szybko okazuje się,że jeden z gości jest prześladowcą Anny.Musi być czujna,bo ktoś chce,by na zawsze zapadła w sen.Im dłużej hotel jest odcięty,tym bardziej Anna popada w paranoję.Każdy z gości ma swoje tajemnice i powód,dla którego znalazł się w hotelu.Anna próbuję rozwikłać zagadkę,kto stoi za groźbami i uporać się z duchami przeszłości...
Czy wszyscy goście są tymi,za których się podają?
Czy Annie uda się przeżyć i wrócić do normalności?

Książkę zaczęłam czytać z entuzjazmem.Wciągający i mroczny thriller.Możemy na własną rękę pobawić się w detektywa.Bohaterowie to prawdziwa mieszanka charakterów i osobowości.To moja pierwsza książka tej autorki i już wiem,że nie ostatnia.Jedyne,czego nie lubię w książkach,to gdy w połowie wiem już kto jest winny,a ta książka właśnie taka jest. Jeżeli Tobie to nie przeszkadza,zachęcam do przeczytania tej pozycji.Jak każdą książkę wydaną przez Wydawnictwo Albatros-warto przeczytać.Moja ocena 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...