niedziela, 13 września 2020

 

 


"Zanim powróci strach" C.L. Taylor 4/10

Ta książka zapowiadała się bardzo ciekawie. Niby od początku książka wciąga, cała tajemniczość ukrywanych przez lata sekretów- zachęca, ale im dalej zagłębiałam się w historię, tym bardziej byłam zawiedziona. Spodziewałam się wartkiej akcji, a dostałam nudną jak flaki z olejem historię, w której każdy z bohaterów był tak irytujący, że gdy dobrnęłam do końca książki, odetchnęłam, że już po wszystkim. Książek z podobną historią czytałam już kilka, więc może też dlatego nie przypadła mi do gustu. Na plus zasługuje przedstawienie historii, z perspektywy dwóch osób- nastolatki zakochanej w dorosłym mężczyźnie i kobiety, która przed wielu laty, została skrzywdzona przez tego samego człowieka. Postacie są nudne, mało wyraziste i jak już wspomniałam wcześniej - irytujące. Obie bohaterki zachowują się bardzo naiwnie i nielogicznie. "Zanim powróci strach", to przeciętna historia, która nie zapada w pamięć.

 Lou i Chloe to z pozoru dwie obce sobie osoby. Niestety, ich wspólnym mianownikiem jest pewien mężczyzna, który przed laty skrzywdził Lou, a Chloe dopiero skrzywdzić zamierza. Do Chloe nie dociera cała powaga sytuacji, ponieważ jest szaleńczo zakochana w starszym mężczyźnie. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że jest jeszcze dzieckiem, a Mike jest urodzonym manipulantem.. Gdy trzydziestodwuletnia Lou, dowiaduję się, że mężczyzna, który zniszczył jej życie, zamierza skrzywdzić kolejną osobę, bierze sprawy w swoje ręce. Za nic w świecie, nie chce dopuścić do tragedii. Niestety, nie wszystko idzie po jej myśli... Czy da radę wytrwać do końca i uratuje młodą dziewczynę przed Mikem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...