sobota, 19 września 2020

 

 "Zamiana" Beth O'leary 7/10

 Pierwszą książką autorki - "Współlokatorzy", byłam bardzo oczarowana.. A opinie na temat tej książki na IG są przeróżne. Jeśli chodzi o moje odczucia, to podzieliłabym ją na dwie części. Pierwsza połowa jest dość.. infantylna ? Miałam wrażenie, że bohaterzy są strasznie niedojrzali, a samo ich postępowanie mało przemyślane. Ale to chyba jedyny minus tej książki. Druga połowa jest zdecydowanie lepsza. Cieszę się, że nie odłożyłam książki na półkę. Jest.. intrygująca, wciągająca i przede wszystkim mądra :) Czytałam ją z uśmiechem na ustach, bo historia pokazuje, że każdy zasługuję na szczęście. Obojętnie, w którym momencie życia się znajduje. Historia jest lekka i przyjemna, jednocześnie, przynajmniej dla mnie, dosyć emocjonująca. Kibicowałam i jednej i drugiej bohaterce. Narracja prowadzona jest przez dwie nasze bohaterki, a ja przyznam, że uwielbiam taki sposób przedstawiania fabuły. Lubię "czuć" emocje, które towarzyszą bohaterom. "Zamiana", to historia na kilka wieczorów, sympatyczna i z dużą dawką pozytywnych wrażeń :) Polecam !

"Zamiana", to historia dwóch kobiet. Poznajemy Eileen, kobietę po siedemdziesiątce i Leene, jej wnuczke. Obydwie po ciężkich przeżyciach, potrzebują zmiany. Postanawiają ... zamienić się życiem ! Z pozoru abstrakcyjny pomysł, staje się receptą na nowy start. Czy wszystko pójdzie po myśli kobiet? Czy poradzą sobie w nowym miejscu, z nowymi obowiązkami?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...