niedziela, 16 lutego 2020

"Nic o mnie nie wiesz" E.G.Scott 7/10

Opinie na temat tej książki są różne. Jedni sądzą, że wieje nuda, drudzy  twierdzą że to bardzo dobrze napisany thriller. Jeżeli chodzi o mnie, to jestem zdecydowanie bliżej tej drugiej grupy. Fakt, pierwsza połowa książki trochę się ciągnie, za dużo akcji tam nie ma. Natomiast druga połowa nadrabia wszystkie niedociągnięcia. Fabuła jest mocno rozbudowana, a jeżeli chodzi o wątki, to jest ich sporo. Jeżeli chodzi o mnie, to nie nudziłam się przy tej książce i od pierwszej strony dałam się wciągnać w historię. Bohaterowie są wyraziści, choć czasem irytujący. Autorzy umiejętnie prowadzą nas przez intrygi, które rozgrywają się między małżonkami. Historia jest przykładem tego, co może stać się z małżeństwem, gdy brak wzajemnego wsparcia i szczerych rozmów. Im dłużej skrywamy tajemnice, tym mamy mniejszą szansę na uratowanie związku. Przez całą książkę towarzyszy nam niepewność, co tak naprawdę jest między Rebeccą i Paulem i kto jest winny całego zamieszania ? Jeżeli chodzi o samo zakończenie, dosłownie wbiło mnie w fotel. Zupełnie się tego nie spodziewałam i było mi nawet smutno, że ta cała historia tak sie zakończyła...

Rebecca i Paul to wieloletnie małżeństwo, prowadzące wygodne życie i spełniające się zawodowo.  Niestety, z czasem długo skrywane tajemnice wyniszczają powoli ich związek. Rebecca, uzależniona od leków, traci pracę a Paul po stracie własnej firmy, smutki wypłakuję w ramionach innej kobiety. Z czasem okazuje się, że kochanka Paula, nie jest do końca tą osobą za która się podaje. Zaczyna prześladować małżeństwo.. Rebecca, po odkryciu tajemnicy męża, obmyśla pełną intryg grę, która niestety źle zakończy się dla wszystkich...

Polecam !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...