poniedziałek, 3 lutego 2020


"Zaufasz mi" Diana Brzezińska 9/10

"Zaufasz mi" to kontynuacja debiutu Diany Brzezińskiej -"Będziesz moja". Muszę Wam powiedzieć, że na nasz książkowy rynek "z buta" weszła nowa, rewelacyjna pisarka. :)) Nie wiem jak Was, ale ta książka mnie porwała ! Wciąga już od pierwszej strony. Mimo tego, iż bohaterzy dalej mnie irytują, to są tak przedstawieni, że zdobyli moją sympatię już w pierwszej części :P Wątek Ady i Krystiana został tak poprowadzony, że koniecznie chciałam dowiedzieć się, co to z nimi będzie ;) Kryminał z romansem w tle ;) Przy tej książce nie można się nudzić. Autorka co chwilę rzuca nam smakowitym kąskiem ;p Książka napisana bardzo lekko, przez co bardzo szybko się ją czyta. Powodem, dla którego ta książka tak mi się spodobała, może być też to, iż Szczecin, to moje miasto, przez co byłam w stanie sobie bardzo dokładnie wyobrazić całą fabułę i miejsca, w których wszystko się działo. Moim marzeniem zawsze też było zostać kryminologiem lub psychologiem, więc znalazłam chociaż cząstke swoich marzeń w Adzie. Powiem szczerze, że bałam się sięgnąc po tę cześć, gdyż nie byłam pewna, czy autorka poradzi sobie z kontynuacją tak ciekawej fabuły. I stwierdzam, że dała radę. :) Autorka zaskarbiła sobie moją sympatię i czekam z niecierpliwością na dalsze części. A jeśli chodzi o zakończenie.. to wbija w fotel... Polecam !!

Szczecinem wstrząsają wiadomości o kolejnych samobójstwach. Życie odbiera sobie młody chłopak, nastolatka i ojciec dwójki dzieci... Sprawy byłyby zakończone, gdyby nie to, iż istnieje podejrzenie, że do samobójstwa mogł ich ktoś nakłonić.
Ada, po ostatnich traumatycznych wydarzeniach, zaszywa się w domu rodziców i próbuje dojść do siebie. Podejmuje również trudną decyzję o rozwodzie. Nie na długo pozostaje sama, gdyż Krystian próbuję ją namówić do przyłączenia się do grupy śledczej zajmującej się sprawą samobójstw. Tylko czy to aby jedyny powód, dla którego chce powrotu Ady ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...