poniedziałek, 27 stycznia 2020


"Bez litości i przebaczenia" Mariusz Leszczyński 10/10

"Zemsta jest rozkoszą bogów, sprawiedliwość jest ułudą, zapłatą jest śmierć."

Rzadko kiedy mam okazję czytać książkę, która jest tak wciągająca, że po przeczytaniu pierwszej strony mam ochotę na więcej. Przy tej książce tak było. Gdy tylko zaczęłam czytać, wiedziałam że to będzie dobre. Nie zawiodłam się ani na moment. Książka już od samego początku buduje napięcie. Sama fabuła jest rewelacyjna, niepowtarzalna. Nie trafiłam jeszcze podobnej historii w żadnej książce, a niestety fabuła lubi się powtarzać... Bohaterzy wyraziści, każdy ze swoim orginalnym charakterem. Autor tak nam ich przedstawia, że czytając tę historię, byłam w stanie poczuć uczucia i emocję, które im towarzyszyły. Zarówne te dobre, jak miłość, zaufanie i poczucie bezpieczeństwa, jak i te złe, od tęsknoty po żal. Książka dopracowana jest pod każdym względem. Nie ma się do czego przyczepić. Autor odwalił kawał dobrej roboty! A jeśli książka "Krocząc wśród cierni" jest choć w połowie tak dobra, to koniecznie muszę ją mieć. Czekam na więcej! Takie książki to ja lubię i myślę, że zostanie  ona w mojej głowie na długo. A gdy tylko nadaży się okazja, będę polecać ją wszystkim wkoło, bo nie można się od niej oderwać!!

Detektyw Cane próbuje rozwikłać śledztwo i złapać seryjnego morderce, którego ofiarami są kobiety. Niestety, nie jest to takie proste, a frustracja się powiększa, bo ofiar jest coraz więcej. Sprawa nabiera tempa, gdy znika mały chłopiec - Jon Belly. Były agent DEA, Jon Milton, zmuszony jest włączyć się do śledztwa z powodów służbowych i także osobistych. Obiecał chłopcu, że pomoże mu znaleźć jego mame i ochronić go przed złym człowiekiem. Wkrótce okazuje się, że dawna sprawa Miltona może łączyć się ze sprawą brytalnych morderstw. Czy uda mu się ochronić chłopca? Dlaczego morderca zabija
niewinne kobiety?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  "Grudniowe kwiaty" Karolina Wilczyńska 5/10 Z autorką spotkałam się po raz pierwszy, więc z tą książką miałam niemały problem. O...